Tänk!!! Tvillingar!!

Jag har nog inte fattat det riktigt än!
Tänk att vi ska få tvillingar! Två bebisar på en gång!!

Det är massor av tankar som snurrar runt och det är i princip det enda jag tänker på om dagarna..

Vi har i alla fall kommit fram till att ett större hus är ett måste. Vi hade ju tänkt bo kvar här i radhuset eftersom vi bara skulle ha ett barn till.
Men nu blir det inte riktigt så. Men vad gör det :)

Jag känner mer och mer glädje. Men samtidigt kommer oron. Tänk om vi förlorar dessa två också.
Men den här gången känns det som att det kommer att gå vägen! Det måste gå vägen!!

Just nu längtar jag som tusan till nästa ultraljud. Sen längtar jag tills man börjar känna de små liven.
Undra om man känner bebisarna tidigare när det är två?

Imorn går jag in i vecka 10. Just nu känns det som om tiden bara kryper fram.
Vill att det ska bli 5 mars NU!
Men det är ju fyra veckor kvar! Önskar man kunde få göra ul varje dag så man vet att bebisarna mår bra!!


Haha, så här kanske det ser ut i min mage om tio veckor :)




Nä, nu blir det lite fortsatt vila...

Kommentarer
Postat av: mia

Grattis till tvillingar :)

2010-02-13 @ 18:17:54
URL: http://misiing.blogg.se/
Postat av: Amanda

Fin blogg! :) besök gärna min och säg vad du tycker? :)

2010-02-18 @ 11:46:33
URL: http://amandaahlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0