Mår precis som när jag väntade dottern...

Matlusten är lika med NOLL!! Vill inte äta varm mat över huvudtaget.
Men resten av familjen måste ju äta så laga mat måste man ju. Eftersom jag kommer hem före sambon så blir det oftast jag som lagar maten på veckorna nu.
Förut var det alltid han..
I vilket fall så fick om lax och potatis. Själv åt jag lite grönsaker bara. Förutom det så har jag ätit några hårdmackor med keso..
Inte så bra. Men vad ska man göra när man inte kan äta.. Bara mår illa av tanken?

Precis så här var det när jag väntade dottern också..

Har även inhandlat yoghurt som jag ska försöka få i mig på morgonen..

Trötteheten blir värre å värre för varje dag.
Sitter och gäspar mig igenom lektionerna och MÅSTE vila på eftermiddagen..Annars är jag levande död..


Nä, nu ska jag umgås med min älskling lite...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0