Bytt blogg..

Bloggade tidigare på bloggproffs. Men gillade inte alls upplägget där så jag har bytt till blogg.se.

Kopierar in min historia och adressen till gamla bloggen om någon skulle vara intresserad...


http://askadanglar.bloggproffs.se/





Min historia...


Då ska vi se. Startade denna blogg nu för att kunna skriva av mig om alla mina känslor inför vad som (förhoppningsvis) komma skall

Detta är alltså min  resa mot ett syskon till vår älskade dotter..

Allt började i Januari då vi började försöka få till en liten. Vi blev gravida på en gång och plussade på alla hjärtans dag. Lyckan var total! Men slogs ner lika fort igen.

 I vecka 12 upptäcktes det att bebisen inte längre levde. Den dog i vecka 8..

Vi började försöka på en gång igen och plussade ännu en gång i juni. Denna gången var lyckan mer sparsam.
Vi fick se ett hjärta slå i vecka 10 och efter vecka tolv började vi känns oss väldigt lugna. Dock hade vi bestämt oss för att vänta med att berätta för omgivningen (förutom min syster och sambons mamma) att vi var gravida tills efter rutin ultraljudet.

Och tur var väl det. För i vecka 16 började jag få småblödningar och fick komma in och kolla.
Såg på en gång på skärmen att det inte stämde. Bebisen var så liten, rörde sig ej och jag såg inget hjärta slå.
Bebisen levde inte längre. Det hade den inte gjort sen vecka 11..
Allt krashade igen. Där satt jag hos läkaren, ensam då min sambo ej kunde följa med. Ville bara dö! INTE IGEN! Vad har jag gjort för att förtjäna detta?

Kan säga att det var en himla tur att vi har vår underbara dotter. Annars vet jag inte vad jag skulle ha gjort..

Men som sagt. Nu tre månader efter är vi redo att köra igång igen..

Just nu är det väntan på äl som gäller. Den beräknas komma i mitten av nästa vecka. Har beställt ältest som nog kommer på måndag..

Så följ mig gärna på min resa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0